2007年4月11日 星期三

愛護我們的地球~OCEAN ROBBINS


世界上已經開始有很多人實行理想照顧我們生活的地球
以下分享網站上找到的資源讓我們多些生活視野認識善良的人
www.vegfamily.com/interviews/robbins-family.htm
由於用網站自動翻譯功能,所以英翻中下可能會翻譯的不是很通順,所以建議對環保議題關心的朋友讀原文
以下是從我的英雄此網站介紹OCEAN ROBBINS
http://www.myhero.com/myhero/hero.asp?hero=ocean_robbins
OCEAN ROBBINS海洋羅賓斯 .這些都是洋話羅賓斯開始從事運動時,七歲的和平集會,他組織了小學. 他的父親約翰羅賓斯飲食新美國環保活動家、作家,. 1990年,當時年僅16、海洋環境造成青少年理智(譯文)現在,他與妻子米雪,花了三個月成為一個十幾歲的蘇俄與和平志願者早期活動家.

Sometimes older folks tell me:"I was idealistic and thought I could change the world once too, but then I grew up."
I'm trying to help us change our definition of growing up so that it ceases to mean giving up on our ideals and comes to mean learning how to live our dreams, every day, on Earth. I want to awaken the passion and creativity of youth, combine it with the wisdom, experience and insight of elders and catalyze transformation in our world. And I believe it's completely possible.
Ocean Robbins
有時老戲迷告訴我: 我的理想是可以改變世界,但我長大後" .我要幫助我們改變我們的定義,使之不再成長意味著放棄我們的理想就是學習如何活到夢裡,每天在地球上..我想喚醒青春的激情和創造力結合起來,與智慧經驗與膽識的長老和改造世界的催化劑. .我相信這完全有可能.

Ocean Robbins海洋羅賓斯